به گزارش ایرنا، غلامرضا کاتب شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار افزود: محور مواصلاتی گرمسار به فیروزکوه با توجه به تخصیص اعتبار در این سفر، احداث و در بخش استان سمنان تکمیل شود.
وی با اشاره مطالبه های مردمی شهرستان های گرمسار و آرادان ابراز امیدواری کرد مصوبه های گذشته سفر رئیس جمهوری در این منطقه محقق شود.
کاتب به وعده رئیس جمهوری در سفر گذشته مبنی بر انتقال بخشی از پساب فاضلاب تهران به ایوانکی و استان سمنان اشاره و تصریح کرد: این مساله باید شکل بگیرد تا شرایط سخت آب های زیر زمینی این منطقه برطرف شود.
وی با اشاره به تحصیل 25 هزار دانشجو در این منطقه خاطر نشان کرد: شدت جذب دانشجو در گرمسار و آرادان بالا است و ما به دنبال ایجاد شهر دانشگاهی در گرمسار هستیم.
کاتب ادامه داد: پیگیری مسایل مرتبط با دانشگاه دولتی گرمسار و تعیین تکلیف این دانشگاه برای مردم این منطقه حائز اهمیت است.
وی با اشاره به تکمیل سد نمرود تصریح کرد: تکمیل آب شرب بی او تی در این منطقه یکی دیگر از مشکلات مردم گرمسار، ایوانکی و آرادان و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم از سوی دولت است.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات لازم برای بهره برداری قطار حومه ای گرمسار - تهران توسط دولت تدبیر و امید اتخاذ شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و هیات همراه رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه در قالب سفر کاروان تدبیر و امید در استان سمنان حضور دارند و در این سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.