به گزارش ایرنا ، مسعود سلطانی فر عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان میامی در سرسرای شهیدسیدکاظم موسوی افزود: تلاش دولت برای تکمیل طرح های نیمه تمام است و امیدواریم تاپایان دولت درعرصه ورزش خدمات شایسته ای صورت پذیرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالگردانقلاب اسلامی ادامه داد: طلایی ترین دوران بعد از انقلاب جنگ تحمیلی دربرابر تهاجم دشمن وایستادگی ملت ایران است و این مردم با رهبری های امام راحل و بسیج مردمی وبکارگیری همه ظرفیت های نظامی و اقتصادی اجازه تعرض به یک وجب خاک کشور را ندادند.
وی روی کارآمدن دولت یازدهم را نیز یکی از دوران طلایی بعد از انقلاب اسلامی دانست وافزود: دولت یازدهم در شرایط بد اقتصادی و تحریم های ظالمانه شروع به فعالیت کرد.
سلطانی فر گفت: باوجودمحرومیت هاوفشارتجاری مذاکرات آغاز شد ، در مذاکرات قدرت سیاسی و نظامی کشور را به جهانیان نشان دادیم .
وی همچنین با اشاره به استقبال پرشور مردم استان سمنان از رئیس جمهوری اظهار کرد: دولتمردان به عنوان خادمان ملت با حضور در مناطق مختلف و با بررسی نیازهای مردم، به دنبال رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنها هستند.
سلطانی فر خدمت به مردم را مهمترین وظیفه دولت و دولتمردان عنوان کرد و گفت: هر روز باید تلاش کنیم تا گره بیشتری از مشکلات مردم باز شود.
وی بااشاره به ظرفیت های استان سمنان گفت: باید باتوجه به توانمدیهای این استان در حوزه های گوناگون بویژه گردشگری اقدام جدی صورت پذیرد.
سلطانی فر گفت:ازاستان سمنان نباید به عنوان معبر گردشگری نام برده شود ، این استان باید به مقصد گردشگری تبدیل گردد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین خدمت رسانی به مردم مناطق محروم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در امر خدمت رسانی، مناطق محروم در اولویت قرار دارند ، دولت پیگیر رفع مشکلات شهرستان میامی به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار استان است.
سلطانی فر همچنین با اشاره به ظرفیت های شهرستان میامی گفت: این شهرستان در امر گردشگری توانایی های ویژه ای دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در پاسخ به مطالبات ورزشی مردم شهرستان میامی گفت: برای ایجاد و یا تکمیل مجموعه های ورزشی در شهرستان تلاش خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به شهرستان میامی ، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردو درادامه از محورمیامی-جیلان،بافت قدیم و بیمارستان امام رضا(ع) بازدید نمود.
شهرستان میامی با جمعیتی بیش از 40هزارتن در شرق استان سمنان واقع می باشد
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.