غلامرضا کاتب عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی فرزند استان سمنان است و مردم این خطه استقبال گرمی در سفر کاروان تدبیر و امید از او خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: طرح های بسیار ارزشمندی در سفر 2 سال گذشته دکتر روحانی به استان سمنان مصوب شد و تعدادی نیز به بهره برداری رسید و به یقین حمایت های دولت تدبیر و امید در توسعه روزافزون اقتصادی این منطقه تاثیرگذار است.
کاتب ادامه داد: سفر دکتر روحانی به استان سمنان با پیگیری مصوبه های سفرهای گذشته و آغاز عملیات چند صد طرح عمرانی و اقتصادی دیگر می تواند به افزایش اشتغال در منطقه بینجامد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کمبود آب یکی از چالش های اساسی در استان سمنان است که انتظار می رود رئیس جمهوری در این سفر تصمیم هایی اتخاذ کند.
وی تصریح کرد: انتقال آب از سایر حوزه ها به استان سمنان از مطالبه های اساسی مردم است و طرح هایی که در سفر گذشته روحانی به بهره برداری نرسیده است، پیگیری شود.
وی تصریح کرد: دکتر روحانی شناخت کاملی از ظرفیت و مشکلات اقتصادی استان سمنان در ابعاد مختلف دارد و پیگیری رفع مشکلات زیرساختی در بخش صنعت و تولید می تواند به افزایش جمعیت در منطقه بیانجامد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاورد دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات متعدد در چند سال گذشته مطلوب است و با وحدت، همدلی و حمایت این دولت می توان تحریم های استکبار جهانی را خنثی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7339/7408/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.