به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی جمعه در نشست شورای اداری استان سمنان در شاهرود، با بیان اینکه مردم همچنان نظام و انقلاب اسلامی را حمایت می کنند، اضافه کرد: با وجود اعمال تحریم های گوناگون از جانب آمریکا اما فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی ما تحریم نشده چرا که از این راه دشمنان می توانند به راحتی ما را رصد کرده و راهکار لازم برای مقابله با کشور را پیدا کنند.
وی ادامه داد: دشمنان از ابزار رسانه برای اختلاف افکنی میان مسوولان با یکدیگر و مردم استفاده می کنند و متأسفانه در این راه گاهی برخی از ما ناخودآگاه به سرباز پیاده نظام دشمن تبدیل می شویم و به موضوعی که طراحی کرده دامن می زنیم.
این نماینده ی مجلس سفر رئیس جمهوری به استان سمنان را سفر نماد جمهوریت نظام و بالاترین مقام اجرایی کشور برشمرد و تصریح کرد: ایشان به دور از تمام سلیقه ها و دیدگاه های سیاسی در استان ها حضور می یابد که در راستای توصیه ی مقام معظم رهبری برای حضور در بین مردم است.
حسینی شاهرودی ادامه داد: به همین دلیل در چند ماه گذشته حضور وزیران در شهرستان ها پررنگ تر شده و رئیس جمهوری هم سفرهای استانی خود را دوباره آغاز کرده اند.
وی همچنین با تأکید بر اینکه بسیاری از افراد مشکلات را به دولت نسبت می دهند درحالی که باید عملکرد مجموعه قوا را در نظر گرفت، ابراز داشت: باید واقعیت ها را به مردم بگوییم و در این صورت است که آنان هم راضی شده و شرایط را درک می کنند.
نماینده ی مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و احتمال کاهش فروش نفت و منابع درآمدی در سال آینده، یادآور شد: با این حال چندین طرح عمرانی و سرمایه گذاری برای این سفر تصویب شده است.
حسینی شاهرودی افزود: برای شرق استان که با مشکل بیکاری و افزایش مهاجرت جوانان روبروست طرح های اقتصادی قوی درنظر گرفته شده که امید است اجرایی شود.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.