سیده زهرا داوود الموسوی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از 200 برنامه در قالب 45 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در حوزه خواهران شهرستان برگزار می شود.
فرمانده حوزه بسیج خواهران دامغان به آغاز هفته وحدت و هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تلفیق این 2 مناسبت یک فرصت مناسب برای برپایی جشن های این هفته است.
داوود الموسوی اضافه کرد: با توجه به آغاز هفته وحدت، اهل تسنن هر محله در شهرستان شناسایی شدند که برنامه شکوه اتحاد با عنوان محله اسلامی با حضور شیعیان و اهل سنت دامغان برگزار می شود.
وی به برگزاری جشنواره سرود اشاره کرد و افزود: برای دومین سال متوالی، جشنواره فرهنگی هنری سرود بسیج در بین کلیه پایگاه های بسیج خواهران شهرستان برگزار می شود که تاکنون 18 گروه در این جشنواره ثبت نام کردند.
داوود الموسوی اضافه کرد: اجرای برنامه کوهپیمایی خانوادگی با عنوان کوهپیمایی بسیج و فتح قله های سعادت و همدلی به همراه بازدید از سد شهید شاهچراغی از دیگر برنامه های هفته بسیج در دامغان است.
وی افزود: در طول هفته بسیج، غربالگری سلامت سالمندان و تطهیر جهان دیدگان به منظور استحمام سالمندان بهزیستی توسط خواهران بسیجی شهرستان انجام می شود.
داوود الموسوی برگزاری یادواره شهدای زنان عاشورایی، اجرای طرح محرومیت زدایی توسط 10 پایگاه و اجرای بازی های بومی و محلی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
فرمانده بسیج حوزه خواهران دامغان گفت: افتتاح پایگاه رقیه بنت الحسین (ع) و ساختمان پایگاه روستای حسن آباد از برنامه های عمرانی این هفته است.
در حال حاضر 30 هزار بسیجی سازمان یافته در قالب گردان، پایگاه و گروه های بسیج اقشار در شهرستان دامغان فعال هستند
در تقویم جمهوری اسلامی ایران، 29 آبان الی پنج آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.