به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری، افزود: ساختار مناسب و نیروی آموزش دیده لازمه فعالیت های کنونی کشور است.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان اقتصادی با ایجاد اشتغال برای جوانان کشور، جهادگران این جامعه هستند.
حسینی شاهرودی تصریح کرد: وحدت، انسجام ملی و تفکر جهادی راهکار اساسی برای برون رفت بحران کنونی است.
وی با اشاره به تاثیر فشارها و هجمه های دشمنان در مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات زمان حاضر ناشی از عملکرد مسوولان جمهوری اسلامی ایران است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم همواره در تمام ناملایمات، نارسایی ها و کمبودها حضوری کارساز داشته اند.
وی با بیان ضرورت تبیین دستاوردهای نظام به ویژه در زمینه های نظامی و اقتصادی، افزود: قدرت نظامی و اقتصادی کشور به واسطه تلاش های 40 ساله انقلاب اسلامی به دست آمده است.
حسینی شاهرودی با اشاره به تاکید رهبری بر انسجام و وحدت بین مسوولان کشور، اضافه کرد: مجلس تذکری از جانب رهبری مبنی بر تفاهم و همکاری به دور از نگاه سیاسی، با محوریت منافع ملی و عقلانیت دریافت کرد.
به گفته وی، رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی دولت نشان از هماهنگی مجلس شورای اسلامی و دولت جمهوری اسلامی دارد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هماهنگی های ایجاد شده لازم است، اما کافی نیست، چرا که هم افزایی باید در تمامی سطوح مدیریتی وجود داشته باشد.
وی با بیان این که استان سمنان همجوار مرکز کشور است اما توسعه چندانی نیافته، ابراز داشت: استان سمنان با وجود داشتن ظرفیت های معدنی، کشاورزی، گردشگری، صنعتی و نزدیکی به پایتخت کشور توسعه چندانی نیافته است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به لزوم دوری از هرگونه اختلاف و تنش در استان سمنان تاکید و خاطرنشان کرد: با تمرکز بر تفاهم و عقلانیت بهتر است از هرگونه تنش های مختلف پرهیز کرد.
به گزارش ایرنا، سید محمود طباطبایی چهره ماندگار پزشکی کشور و از اهالی شهرستان گرمسار، سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، احمد همتی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان در این نشست حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در میان استاندارانی است که مشمول طرح منع به کارگیری بازنشستگان است.
قانون اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ششم شهریور ماه امسال به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و 27 شهریور ماه رییس جمهوری آن را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.