سرهنگ سید مجتبی اشرفی یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این محموله قاچاق به ارزش حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود کشف شد.
وی همچنین به دستگیری هفت جوان در طرح پاک سازی بوستان های شاهرود خبر داد و گفت: گروه های ویژه کلانتری 11 آزادی علاوه بر دستگیری این هفت تن، 2 دستگاه موتور سیکلت سرقتی را نیز کشف کردند.
اشرفی اضافه کرد: در طرح ضربتی پلیس در بوستان های آزادگان، کودک و میدان سلامت هفت تیغه چاقو و مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد.
دو هفته پیش هم ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای عبوری در پاسگاه شهید نوری شاهرود 138 هزار عدد قرص قاچاق کشف وضبط کردند.
ارزش قرص های کشف شده یک میلیاردو500میلیون ریال بود که ماموران پلیس از جاسازی در یک کامیونت کشف کردند.
همچنین در این مدت از 2دستگاه خودرو یک تن کنجد و 200 کیلوگرم بادام هندی کشف به ارزش 600میلیون ریال کشف شد که بدون داشتن بارنامه در حال انتقال بودند.
پاسگاه شهیدنوری شاهرود یکی از مراکزمهم نیروی انتظامی برای بازرسی خودروهای عبوری است.
با تلاش نیروهای پلیس مستقر دراین پاسگاه هرساله مقادیر بسیار زیادی کالای قاچاق مانند سوخت، چوب ، دارو ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، مواد مخدر و دیگر اقلام کشف می شود.
پارسال سه هزارو 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شاهرود کشف شد که از این میزان یک تن و 600 کیلوگرم حشیش به ارزش 150 میلیارد ریال بود که از یک باند بزرگ قاچاق کشور بدست آمد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.