به گزارش ایرنا، اسدالله صفری روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران آماده ارائه خدمات مربوطه با تخفیف 20 درصد به واحدهای صنعتی و معدنی استان سمنان است.
وی با بیان این که مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران یا ایمیدرو است، تصریح کرد: این مرکز در حوزه پژوهش و تحقیقات فرآوری مواد معدنی فعالیت می‌کند و دارای آزمایشگاه‌ های مختلف به همراه نمونه نیمه‌ صنعتی فرآوری مواد معدنی و کارگاه ساخت تجهیزات معدنی است.
صفری ادامه داد: آزمایشگاه های این مرکز شامل بیماری‌های شغلی، اسپیرومتری، اودیومتری، آلودگی‌های صوتی، هوا، آب و خاک و سایر آزمایش ‌های مرتبط می شود.
رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست صنعت، معدن و تجارت سمنان خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه با دارا بودن تجهیزات پیشرفته تحلیل و نیروی باتجربه و متخصص آزمایشگاهی به‌ عنوان یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌ های محیط زیست و بهداشت حرفه‌ ای در کشور مسائل مرتبط با این حوزه معادن استان را حل می کند.
به گزارش ایرنا، 795 مجوز معدنی در استان سمنان صادر شده است که از این تعداد 128 پروانه اکتشاف، 74 گواهی کشف و 593 فقره نیز پروانه بهره برداری است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.