حسن ارگی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با رایزنی های انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای برگزاری 2 همایش ملی در شهرستان مهدیشهر برنامه ریزی شده است.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره های ملی ایل سنگسری و شهمیرزاد شهر نمونه گردشگری از برنامه های مهم برای معرفی ظرفیت های اقتصادی شهرستان مهدیشهر به فعالان اقتصادی است.
فرماندار مهدیشهر ادامه داد: رایزنی برگزاری زمان دقیق این همایش ها، چگونگی همکاری سازمان های مردم نهاد و تامین اعتبار در حال انجام است.
ارگی تصریح کرد: شهرستان مهدیشهر باوجود برخورداری از ظرفیت های مهم طبیعی و تاریخی اما در اجرای طرح های سرمایه گذاری برای بسیاری ازفعالان اقتصادی ناشناخته است.
ارگی اضافه کرد: در کنار توجه به زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار باید ظرفیت های گردشگری، صنعتی این منطقه از کشور به فعالان اقتصادی معرفی شود.
فرماندار مهدیشهر گفت: ظرفیت های اقتصادی این شهرستان برای جذب گردشگر در دولت های گذشته مغفول بود که دولت تدبیر و امید با ساخت چندین هتل و اقامتگاه بوم گردی و رونق کسب وکار در این مناطق دستاورد ممتازی داشته است.
شهرستان مهدیشهر بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.