به گزارش ایرنا ، راهپیمایان با سر دادن شعاهاری ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسرائیلˈ ازاداره آموزش وپرورش میامی تاحسینیه اعظم این شهر راهپیمایی و پارچه نوشته هایی با مضمون هیهات من الذله با خود حمل می کردند.
مرتضی نوروزپور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: 13آبان روز جهانی مبارزه بااستکباراست و دشمنان نظام بدانند این ملت بزرگ پشتیبان ولایت فقیه وآرمان های انقلاب می مانند.
وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران اسلامی این راه را تا قطع سلطه استکبار بر سرزمین های اسلامی و سایر ملت های مظلوم دنیا ادامه می دهند.
نقی محمدی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان میامی هم گفت : ملت بزرگ ایران همه ساله در روز 13 آبان ماه با حضور گسترده در راهپیمایی ، روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشته و تنفر و انزجار خود را از سیاست های خودخواهانه آمریکا به گوش جهانیان می رسانند.
محمدصادقی شهردار میامی نیز گفت : اتحاد و همدلی مردم و مسئولان رمز موفقیت کشور بوده و ملت ایران باحضور در این راهپیمائی ، مشت محکمی بردهان استکبارزده و نشان دادند پشتیبان نظام و رهبری هستند .
وی گفت: بخش زیادی ازموفقیت های نظام واقتدارایران واثربخشی آن ازتداوم 13آبان است.
سیدرضا موسوی عضو شورای اسلامی شهرستان میامی نیز باتقدیر از حضور بی نظیر مردم افزود: در این روزتاریخی اتفاقاتی افتادکه بقای انقلاب را در پی داشت .
سرگرد محمدرضا طالع زاری مسئول بسیج دانش آموزی میامی هم بااشاره به اینکه برای استکبار جهانی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی قابل تحمل نیست، گفت: ملت ایران با درس گرفتن از مکتب حسینی که سلطه استکبار را بر نمی تابد از نظام و انقلاب خود دفاع می کند.
وی گفت: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و امسال باحضوری چشمگیر در این روز تاریخی و با فریادالله اکبر و مرگ بر آمریکا بر آن تاکید کردند.
حجت الاسلام محمدقلیان مسئول تشکلهای دینی اداره تبلیعات اسلامی میامی نیز با بیان این که پیام ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، ایستادگی در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و حراست و صیانت از دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با الگوگیری از سیره معصومین (ع) و با روحیه استکبارستیزی با استکبار جهانی مقابله کرد.
عباسعلی اصغری رئیس شورای اسلامی شهرمیامی نیز خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی حضرت امام خمینی(ره)، دشمن‌شناسی و روحیه استکبارستیزی بود و ملت با بصیرت و انقلابی ایران نیز با تبعیت از سیره امام و فرامین مقام معظم رهبری، همواره صلابت و اقتدار خود را در برابر زورگویان جهان به نمایش گذاشته اند.
وی تصریح کرد: مردم ولایت مدار شهرستان میامی همچون سالیان گذشته با حضور حماسی خود در راهپیمایی 13آبان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان زدند.
در این آیین قطعنامه سراسری 13 آبان قرائت شد و راهپیمایان با فریاد الله اکبر موضع ضد استکباری خود را اعلام کردند.
روز دانش‌ آموز در ایران مصادف است با 13 آبان و علت نامگذاری این روز، شهادت جمعی ازدانش‌ آموزان در تهران است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در صبح روز 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران جمع شده بودند.
13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روزملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.