احمد رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مسابقات یک روزه جام شهدای روستای جزن دامغان یازدهم آبان 97 در سه کلاس با شرکت 32 موتور سوار از چهار استان تهران، مازندران، گلستان و سمنان در سه کلاس برگزار شد.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان دامغان اضافه کرد: در کلاس پیشکسوتان این مسابقات به ترتیب امیر خواجه زاده از دامغان، سید عیسی شجاعی از ساری و مهدی آجودانی از سمنان، مقام اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.
رضایی به اسامی برتر در کلاس 250 سی سی اشاره و تصریح کرد: در این بخش از مسابقات به ترتیب مصطفی تیموری از امیریه دامغان، سید مجتبی شجاعی از ساری و میلاد عباس نژاد از دامغان، مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی اظهار داشت: در کلاس 450 سی سی نیز ابوالفضل حمزه بیگی از دامغان موفق به کسب مقام اول شد و محسن شاملو از تهران و مجتبی هولاکو از مینو دشت مقام دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان دامغان تصریح کرد: در پایان این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای جزن دامغان در پیست موتورسواری شهدا دامغان برگزار شد، به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شد.
استان سمنان 37 هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته دارد که از این تعداد 40 موتور سوار و 50 اتومبیل ران حرفه ای هستند. 
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.