به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز یکشنبه در یکصد و بیست و چهارمین جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان، افزود: این سرانه بر اساس پایش از 168 واحد دریافت کننده تسهیلات در سال گذشته به دست آمده است.
وی افزود: ارایه تسهیلات به 168 واحد تولیدی سال گذشته در استان سمنان، با ایجاد یکهزار و 19 فرصت شغلی جدید همراه بود که 70 درصد از اشتغال تعهد شده را محقق ساخت.
وی بیان کرد: با توجه به ابلاغ بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید سال 97 و با آغاز ثبت نام از واحدها، تا کنون 342 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.
اسودی تصریح کرد: 123 واحد برای دریافت سه هزار و 548 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که 67 واحد مربوط به بخش صنعت و 56 واحد مربوط به بخش کشاورزی است.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با پرداخت تسهیلات به ارزش 975 میلیارد ریال به 61 واحد تولیدی استان موافقت شد.
وی یادآور شد: با پرداخت تسهیلات به این واحد ها برای 61 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
وی خاطرنشان کرد: در بخش رفع موانع تولید این کار گروه تا کنون مشکلات 636 واحد تولیدی استان بررسی شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به روند مصوبات کار گروه، افزود: از یکهزار و 511 مصوبه جلسه های قبلی، 72 درصد مصوبه ها اجرایی و بقیه در دست اجراست.
به گزارش ایرنا، یکصد و بیست و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با حضور حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و جمعی از مسوولان اجرایی استان تشکیل شد.
به گزارش ایرنا، در استان بیش از 700 هزار نفری سمنان 2 هزار و 10 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.