به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز شنبه در دیدار با فرمانده سپاه قائم(عج) استان در دفتر امام جمعه سمنان، افزود: محور تمام فعالیت های سپاه خدمت به مردم است و درجه ای بالاتر از این نیست.
وی بیان کرد: سپاه خوشنام است و این خوشنامی باید در تمام شرایط حفظ شود.
امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه سپاه نیاز به تعریف ندارد و خدمات این نهاد معرف آن است، خاطرنشان کرد: امام راحل در توصیف از سپاه گفت اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
وی با بیان اینکه محور فعالیت سپاه از دوران جنگ تحمیلی تا پس از آن خدمت به جامعه در عرصه های مختلف است، ادامه داد: همه نیروهای مسلح ایران خدمات ارزنده داشته اند ولی مردمی بودن ویژگی اصلی فعالیت سپاه است.
امام جمعه سمنان یادآور شد: همه در قول و عمل باید مروج ولایت باشند و حق رهبری بر جامعه باید ادا شود.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان نیز در این دیدار هدف فعالیت های سپاه را جهاد فکری و عملی برای رفع مشکلات جامعه برشمرد و افزود: خدمت رسانی و فعالیت های فرهنگی رویکرد سپاه در این مسیر است.
سرهنگ حمید دامغانی، ویژگی برجسته استان سمنان را آتش به اختیاربودن جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: این دغدغه مندی جوانان ظرفیتی است که می تواند در حوزه های سازندگی و فرهنگی سودمند باشد.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان بیان کرد: انسجام بخشی، هدفمند و فراگیرکردن این دغدغه ها، عامل رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان هم بسیج و سپاه را ظرفیت بزرگ کشور دانست که در صورت به کارگیری از سوی مسوولان، منشا خدمات برجسته برای جامعه می شود.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی با اشاره به اینکه بسیج معجزه امام برای پیشبرد اهداف انقلاب بود، بیان کرد: اکنون دشمن به دنبال القای ناامیدی در جامعه و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی هستند که به اهداف خود نخواهند رسید.
سرهنگ حمید دامغانی هفته گذشته با حضور سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان معرفی شد.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.