به گزارش ایرنا، براساس تصمیم گرفته شده در نشست شورای سیاست ‌گذاری بیست‌ و نهمین جشنواره تئاتر و دومین جشنواره نمایشنامه ‌نویسی استان سمنان، جشنواره استانی تئاتر از 18 آبان ‌ماه امسال به مدت سه روز برگزار می شود.
آیین پایانی مراسم بیست و نهمین جشنواره تئاتر و دومین جشنواره نمایشنامه ‌نویسی استان همزمان در 20 آبان ‌ماه برگزار خواهد شد.
بر اساس تصمیم شورا، بازبینی آثار متقاضیان شرکت در جشنواره تئاتر به صورت زنده و با تمام امکانات اجرایی از 4 الی 10 آبان ماه امسال در شهرستان ‌ها انجام می ‌شود.
بر اساس برنامه هیات انتخاب آثار، چهارم الی ششم آبان در شهرستان سمنان، 7 آبان در شهرستان ‌های مهدیشهر و سرخه، 9 آبان در شهرستان‌ های دامغان و شاهرود و 10 آبان در شهرستان گرمسار برای بررسی آثار حضور می‌یابند.
طبق مصوبه این نشست اگر گروهی تقاضای بازبینی فیلم نمایش خود را بدهد از امتیاز کمتری برخوردار خواهد بود و در صورت حضور در جشنواره فقط حق 15 درصد تغییرات در کل نمایش خود نسبت به فیلم را دارند و در غیر این ‌صورت به تشخیص نماینده هیات انتخاب در هیات داوری جشنواره از ادامه رقابت حذف خواهند شد.
به گزارش ایرنا، تا کنون 20 اثر در بخش جشنواره تئاتر و 10 اثر در بخش جشنواره نمایشنامه ‌نویسی از شهرستان ‌های استان سمنان متقاضی حضور هستند که در این میان شهرستان سمنان با 10 نمایش و 7نمایشنامه‌ بیشترین متقاضی را دارد.
نشست شورای سیاست‌گذاری بیست ‌و نهمین جشنواره تئاتر و دومین جشنواره نمایشنامه ‌نویسی استان سمنان با حضور معاون اموری هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات رییسه انجمن نمایش استان سمنان برگزار شد.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.