ایرج رئیسیان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش های رگباری امروز در شهرستان سرخه، باعث به راه افتادن سیلاب در بالادست شهر سرخه شد.
وی اضافه کرد: روستاهای افتر و اروانه در این بخش بیشترین میزان سیلاب را داشتند و هم اکنون این سیلاب از پل اطراف سرخه در حال تخلیه شدن است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان خاطرنشان کرد: بخش دیگری از سیلاب ها نیز در سمت روستاهای امامزاده عبدالله و ایج شهرستان سرخه ایجاد شد.
وی با اشاره به ورود این روان آب ها به محور اصلی تهران- مشهد، تاکید کرد: عوامل اداره کل راه و ترابری استان سمنان با ورود به موقع جاده را از گل و لای پاکسازی کردند.
وی یادآور شد: اکنون مشکلی در تردد خودروها در جاده تهران- مشهد وجود ندارد و ترافیک بدون ایستایی، روان است.
طبق پیش بینی هواشناسی، بارش های رگباری و ممتد روز چهارشنبه در نقاط مختلف استان سمنان رخ داد و یک نفر در روستای قدس شهرستان میامی در شرق این استان جان خود را از دست داد.
سرعت وزش باد روز گذشته در شهرستان شاهرود بیش از 100 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است که به همراه بارش های رگباری و بوران شدید، باعث خسارت هایی به گلخانه داران شده است، طبق گفته بهره برداران گلخانه منطقه دهملای شاهرود 30 تا 100 درصد از 17 هزار مترمربع گلخانه خسارت های جدی دیده است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.