سرهنگ جواد عبیری یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این کار در راستای اجرای بخش دوم رزمایش بزرگ عاشورایی بسیج انجام شد، افزود: این گروه ها از 10 تا 30 شهریور در شهرک های شهید بهشتی و ولیعصر (عج) شاهرود و روستاهای ابر و زمان آباد فعالیت می کنند .
وی با اشاره به انجام بیش از 42 طرح عمرانی، درمانی و فرهنگی در این مناطق، ابراز داشت: هفت گروه جهادی به انجام 18 فعالیت عمرانی و سازندگی پرداختند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود اضافه کرد: انجام 12 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری و اجتماعی هم در دستور کار پنج گروه قرار گرفته است.
عبیری با یادآوری اینکه بیش از 200 بسته نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند شاهرودی تهیه شده، تصریح کرد: 2 گروه نیز به منظور فضاسازی تاکنون بیش از 300 متر دیوارنویسی و رنگ آمیزی انجام داده اند.
وی همچنین درخصوص اقدامات درمانی انجام شده ، بیان کرد: یک گروه شامل پزشک ، پرستار و مددکار با حضور در این چهار نقطه با تشخیص نخستین بیماری تاکنون برای بیش از 12 تن پرونده تشکیل داده و با معرفی به پزشک متخصص، برای تهیه دارو نیز آن ها را به یکی از داروخانه های سطح شهر معرفی کرده اند.
رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص)2 ، دومین برنامه ای است که بعد از اعزام بزرگ سپاهیان محمد رسول الله در دوران دفاع مقدس انجام می شود .
در این رزمایش، بسیجیان در یک بازه زمانی 20روزه از 9شهریورماه سال جاری تا 29 شهریورماه در تمامی استان های کشور اقتدار خود را به نمایش می گذارند.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.