به گزارش ایرنا، غلامرضا کاتب شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آرادان با حضور سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری، افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم عزم جدی دارند.
وی خاطر نشان کرد: کمیسیون های اقتصادی و بودجه مجلس شورای اسلامی با همکاری دولت، تمام تحرک های اقتصادی کشور که دست خوش اتفاق های بیرونی است را در کنترل دارند.
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید در این برهه از زمان عده ای به اشتباه به دنبال ثروت اندوزی حرام باشند چون در واقع این کار خیانت به ملت است.
وی با اشاره به این که باید از ریخت و پاش های بی دلیل پرهیز کرد، ادامه داد: بین دولت و مجلس یک نگاه مشترک در حل مشکلات وجود دارد.
کاتب با تاکید بر وجود همدلی بین مردم و مسوولان، توصیه کرد: افراد شاخص کشور نباید از تریبون ها در جهت نا امیدی ملت استفاده کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان نیز در این نشست تاکید کرد: در استان تلاش زیادی برای ایجاد اشتغال انجام می شود و شهرستان های گرمسار و آرادان به دلیل موقیعت صنعتی، امکان اشتغالزایی قابل توجهی دارند.
سعید ناجی، مهارت آموزی را محور رویکرد دولت در بخش اشتغالزایی عنوان و خاطر نشان کرد: این رویکرد به ویژه برای جویندگان شغلی که دانش آموخته دانشگاه ها هستند بسیار مفید است.
سعید افشار نادری، فرماندار آرادان هم در این نشست خواستار توجه بیشتر دستگاه های اجرایی به این شهرستان شد و گفت: شهرستان آرادان در بخش های توسعه قدم های موثری برداشته است و استقرار اداره ها یکی از این اقدام های موثر است.
آوایی وزیر دادگستری در سفر به شهرستان آرادان ساختمان دادگستری این شهرستان را در 6 هزار متر مربع که با 30 میلیارد ریال احداث شده افتتاح کرد.
به گزارش ایرنا و بر اساس نتیجه سرشماری سال 95 شهرستان آرادان 13 هزار و 884 نفر در چهار هزار و 919 خانوار، شامل هفت هزار و 67 نفر مرد و 6 هزار و 817 نفر زن و هفت هزار و 449 نفر جمعیت شهری و 6 هزار و 435 جمعیت روستایی دارد.
عمده اشتغال آرادان در بخش کشاورزی است و توسعه صنایع تکمیلی و فرآوری از راهبردهای اشتغالزایی دولت تدبیر و امید در این شهرستان است.
6103/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.