رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: واحد تولیدی مهربان الیاف با سرمایه گذاری حدود 173 میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
بهروز اسودی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید 34 هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی برای بیش از 50 نفر اشتغالزایی شد.
به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری یک روزه به مناسبت هفته دولت، افتتاح طرح صنعتی و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و نشست با صنعتگران و کارآفرینان را در گرمسار و همچنین و در شهرستان سمنان افتتاح 2 طرح صنعتی و بازدید از یک واحد تولیدی را در برنامه دارد.
امسال درهفته دولت 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
بیش از یک هزار و 160 واحد تولیدی و صنعتی شامل 64 درصد از کل واحدهای تولیدی استان سمنان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرار دارد و برای بیش از 28 هزار نفر اشتغال‌زایی شده است.
6103/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.