مسعود بهمنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جشنواره که در قالب چهار گروه برگزار شد، زنجان در گروه یک و با تیم های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، قزوین، تهران و البرز، رقابت کرد که در نهایت موفق به کسب 2 نشان نقره و پنج مدال برنز شد.
وی اظهار کرد: کشتی گیران اعزامی از زنجان به این جشنواره در رشته فرنگی به یک نشان نقره رسید و در رشته آزاد نیز به یک نشان نقره و پنج برنز دست یافت.
بهمنی افزود: زنجان در رشته فرنگی، ضعیف است و براساس برنامه ریزی ها تلاش می شود تا با برگزاری کلاس های آموزشی زیر نظر اکبر نصیری از قهرمان سابق، این بخش از کشتی استان نیز به حد مورد قبول برسد.
وی تصریح کرد: مهدی قاسمی در وزن 38 کیلوگرم بخش فرنگی جشنواره عنوان دوم را ازآن خود کرد و در بخش آزاد نیز امیررضا دوستی در وزن 35 کیلوگرم دوم شد و امیرحسین نباتی، سینا سلیمی، محمد حیدری، مهدی رضائیان و رسول نظری، به ترتیب در وزن های 32، 38، 44، 52 و 57 کیلوگرم سوم شدند.
مسابقات گروه یک از دوم تا چهارم شهریور جاری در سالن کشتی 2 هزار نفری شهید آسمانی اردبیل برگزار شد و زنجان با 21 کشتی گیر شامل 9 فرنگی کار و 11 آزاد کار حضور یافت.
بهمنی، افزود: اکبر نصیری از قهرمانان سابق کشتی زنجان و داور درجه یک بین المللی نیز به عنوان داور در این رقابت ها حضور داشت.
وی یادآور شد: در رشته فرنگی، علی باباخانی، محمد هادی مرادی، مهدی قاسمی، محمدحسن محمدی، علی جعفری، جواد استجلو، علیرضا بیات، محمدهادی حیدری و محمدرضا غریبی در وزن های 32- 35- 38- 41- 44- 48- 52- 57 و 68- کیلوگرم به مربیگری مهدی نجفی، جمال اسدی و محمدرضا میرزایی و به سرپرستی محمد عادلپور، در این رقابت ها حاضر بودند.
بهمنی ادامه داد: در رشته آزاد نیز، امیرحسین نباتی، امیررضا دوستی، سینا سلیمی، محمدحسین نصیری، محمد حیدری، حسین قراخانی، مهدی رضائیان، رسول نظری، ابوالفضل استجلو، مهدی غریبی، محمد کریمی و آرش اشرفی به ترتیب در وزن های 32- 35- 38- 41- 44- 48- 52- 57- 62- 68- 75- و 85- کیلوگرم، به مربیگری میثم حیدری، مهدی بیگدلی و شهریار نصیری و به سرپرستی مسعود نصیری، به مصاف حریفان رفتند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر قریب سه هزار و 500 ورزشکار در کشتی زنجان مشغول فعالیت و انجام تمرین زیر نظر مربیان مجرب و توانمند هستند که از این تعداد قریب 100 نفر پیشکسوت و مابقی نیز خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
ورزش کشتی که طرفداران زیادی نیز دارد در تمام شهرستان های این استان شامل خدابنده، زنجان، ابهر، خرمدره، ایجرود، ماهنشان، طارم و سلطانیه فعال است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.