به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از شرکت اسپیناس نخستین واحد تولید کنتورهای هوشمند آب در زنجان افزود: امروز افت سحطح آبهای زیرزمینی یکی از دغدغه های ملی به شمار می آید و حتی پای آن به استان زنجان هم که از بارندگی های قابل توجهی برخوردار بود رسیده است.
وی یادآورشد: محصول تولیدی این شرکت در وضعیت کنونی کم بارشی، راهبردی و کاربردی است.
ابتکاراظهار داشت: این شرکت با اتکا به دانش و فناوری روز جهان فعالیت می کند و حتی صادرات محصول تولیدی هم نقش دارد.
معاون رییس جمهوری درامورزنان و خانواده گفت: دولت در کنار حمایت از فعالیت های دانش بنیان شرایط را برای بهبود تولید آنان تسهیل می کند.
وی خاطرنشان کرد: به حتم این حمایت به افزایش تولید ملی ، اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک می کند.
ابتکار ادامه داد: چنین واحدهایی در کنار فعالیت دانش بنیان مسایل محیط زیست را با خط تولید پاک رعایت و محصول سبزی را با بهبود روند مصرف آب عرضه می کنند.
معاون رییس جمهوری درامورزنان و خانواده گفت: فعالیت های دانش بنیان سرمایه انسانی و اجتماعی در یک جا گرد آورده است که به حتم بهره گیری از چنین ظرفیت هایی زمینه تحولات مهم در کشور را ایجاد می کند.
شرکت تولید کننده کنتورهای هوشمند آب در سومین روز از هفته دولت با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری درامورزنان و خانواده به بهره برداری رسید این شرکت نخستین واحد تولید کننده کنتور هوشمند با فناوری WI و مغناطیسی ایران است.
برای راه اندازی این شرکت 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و بناست با فناوری در اختیار سالانه 35 هزار دستگاه کنتور هوشمند تولید کند.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.