به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در دیدار با جامعه پزشکی استان زنجان افزود: یکی از برنامه مهم دشمنان اعمال جنگ روانی در کشورمان است که از چند ماه قبل با اجرای آن در کشور التهابی در بازار ایجاد و مشکلاتی را موجب شد.
این مسئول تاکید کرد: بر این اساس به مطالبات مردمی نباید دامن زد که بروز این مساله به التهاب در جامعه می افزاید و این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی اظهار داشت: هم اکنون کشور در شرایطی دشواری قرار گرفته که بواسطه دشمنان از سال های گذشته به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اعمال شده است.
امام جمعه زنجان گفت: امکان آشتی بین ایران و آمریکا وجود ندارد و همواره توطئه های دشمنان بویژه آمریکا با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شده و این کشور اکنون به کمتر از نابودی کشورمان راضی نیست.
امام جمعه زنجان ادامه داد: معتقدم آمریکایی ها و حکومت پهلوی بیشتر در حق ملت ایران ظلم و نامردی کردند و این موضوع در بخش های مختلف بخوبی قابل مشاهده است.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: هم اکنون دشمنان ( امریکایی ها) با برنامه های مختلف تلاش دارند فشار بیشتری را بر کشور و ملت وارد کنند و نظام اسلامی را بیش از گذشته تضعیف کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: آمریکایی ها در یک اقدام یکهزار و 200 نفری کارشناسان زبده خود در وزارت خرانه داری برای اجرایی و عملیاتی کردن تحریم های جدید علیه کشورمان مستقر کرده اند.
وی تاکید کرد: به طور یقین تحریم های دشمنان علیه ایران موفق نخواهد شد واین در حالی است در سال های گذشته اجماع جهانی برای این کار وجود داشت اما اکنون چنین چیزی نیست وحتی 2 بانک بزرگ آمریکایی بطور رسمی اعلام کردند نمی تواند تعاملات جهانی را قطع کنند.
امام جمعه زنجان ادامه داد: تجربه ثابت کرده کوتاه آمدن در برابر دشمن موجب جریحه دارشدن آنان می شود و البته مقاومت هزینه هایی با عزت به دنبال دارد.
وی بیان کرد: جامعه پزشکی در این شرایط کنونی تلاش کنند که در راستای تسهیل امور و مراجعه بیماران گام های مثبت بیشتری بردارند و تحقق این موضوع اثرات روانی خوبی را در جامعه بر جای می گذارد.
حجت الاسلام خاتمی افزود: در سالهای گذشته تعدادی محدود پزشک در این استان وجود داشت که نسبت به درمان مراجعه کنندگان اقدام می کردند که هم اکنون پیشرفت های خیره کننده ای در این بخش حاصل شده است.
وی اظهار داشت: هم اکنون این استان قطب 6 مناطق آمایش سرزمینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محسوب می شود که این مهم با همت تلاش های بی وقفه پزشکان و متخصصان امرحاصل شده است.
امام جمعه زنجان ادامه داد: این استان در تقسیم بندی جمعیت جزو استان های درجه یک کشور نیست اما همت جامعه پزشکی و خدمات ارائه شده در این حوزه قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: اولین شکایات و گله گذاری مردمی قبل از ارجاع به ارگان ها و سایر نهادها به دفتر امام جمعه وصول می شود و اغلب بر این باورند که این مسائل بصورت توسط این نهاد برطرف می شود.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: وجود ساختمان نامناسب پزشکان در سطح شهر موجب شده خدمات رسانی مطلوبی به گروههای هدف و دیگر مراجعه کنندگان انجام نگیرد و این موضوع مشکلاتی را به دنبال دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.