ناصر فغفوری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با عنایت به سیاست های دولت مبنی بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی سال 96 تعداد 632 واحد و طرح تولیدی برای استفاده از تسهیلات طرح رونق در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
وی یادآور شد: با بررسی اولیه در سازمان و تشکیل 20 جلسه کمیته فنی پرداخت این تسهیلات به 511 واحد تولیدی و طرح نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی تایید شد.
فغفوری اظهار داشت: پس از معرفی این واحدهای بانک های عامل در نهایت 244 طرح و واحد تولیدی رقمی به ارزش چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پرداخت این تسهیلات منحصر به حفظ اشتغال و ایجاد مشاغل جدید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بود.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت 2 هزار و 246 نفر شغل جدید ایجاد و از 12 هزار شغل موجود صیانت شد.
فغفوری ادامه داد: در کنار این عملکرد طرح رونق، بانک های عامل استان برای یک هزار و 850 طرح صنعتی و کشاورزی هشت هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با ثبت چنین کارنامه ای برای زنجان، این استان در پله چهارم رتبه بندی استان ها قرار گرفت تا پرونده تسهیلات طرح رونق سال 96 به این شکل بسته شود.
در قالب طرح رونق تولید دولت دوازدهم 100 هزار میلیارد ریال به عنوان سرمایه در گردش و 100 هزار میلیارد ریال با نام نوسازی و بهسازی خط تولید برای سال 96 پیش بینی کرده بود.
3001/80638
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.