ابراهیم قاسمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهر کتاب در چهار راه سعدی، پاتوق کتاب جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع) ، کتابفروشی سهروردی در چهارراه انقلاب به سمت سعدی، کتابکده فرهنگ در چهار راه انقلاب، کوچه رهبری، کتابفروشی پیام نو و کتابسرای سعادت در خیابان امامت روبروی دانشگاه پیام نور، مجری طرح تابستانه کتاب در شهر زنجان هستند.
وی ادامه داد: در شهر ابهر نیز کتابفروشی بهمن، واقع در بلوار طالقانی جنوبی، مجری اجرای طرح عیدانه کتاب است.
قاسمی با بیان اینکه شعار طرح «تابستانه کتاب» امسال «دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی» است: اظهار داشت: در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، در تابستانه کتاب میزان یارانه خرید برای کتابهای تالیفی 25 درصد و برای کتابهای ترجمه شده 15 درصد در نظر گرفته شده است.
وی افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در طرح تابستانه کتاب، به میزان یک میلیون ریال است که خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتابهای مورد نظر خود را تهیه کند.
به گزارش ایرنا، به گفته معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، طی اجرای طرح 'عیدانه کتاب' از 15 اسفند 96 تا 12 فروردین امسال، شهروندان این استان بیش از یک میلیارد و 397 میلیون ریال کتاب خرید کردند.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.