به گزارش ایرنا٬ حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان ضمن تبریک عید قربان افزود: صداقت در رفتار٬ خدمت بی منت٬ ولایتمداری٬ توکل برخدا٬ ساده زیستی و دلسوز مردم بودن از جمله ویژگی های برجسته شهید رجایی بود.
وی اظهار داشت: مسئولان دولت و تمام کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید این ویژگی ها را الگوی کار خود کرده و به مانند یک تابلو همواره در برابر آنها باشد.
خطیب جمعه زنجان تصریح کرد: برای در امان ماندن از نقشه های شوم دشمنان و موفقیت در برابر آنان٬ باید همواره پشت سر ولایت فقیه حرکت کرد تا از مسیر اصلی منحرف نشویم.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره جنایات متعدد منافقان خاطرنشان کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب ندیده٬ اما حامیان تروریست ها با نام حقوق بشر همیشه ما را متهم می سازند.
وی با بیان اینکه بعد از شکل گیری جمهوری اسلامی در ایران دشمن منافعش را در خطر دید تاکید کرد: استکبار با توطئه برخی داخلی ها در اوایل انقلاب با ترور و حذف فیزیکی سران انقلاب قصد داشت این حکومت را ساقط کند.
امام جمعه زنجان اظهار داشت: منافقان مدعی حقوق بشر به طور رسمی ترور و حذف 17 هزار نفر از مردم بی گناه را که به جرم انقلابی بودن شهیدشان کرده بودند را پذیرفته اند.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به عید سعید غدیر خم خاطرنشان کرد: ماحرای غدیر که عید بزرگ ما است٬ باید در بطن جامعه به طور ویژه گرامی داشته و اهمیت آن بین مردم تبیین شود.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.