به گزارش ایرنا، چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان شامگاه چهارشنبه با معرفی آثار برگزید و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در این دور از جشنواره، ایرنای مرکز زنجان در بخش خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و روزنامه صدای زنجان در بخش رسانه های مکتوب به دلیل کسب بیشترین عنوان های برگزیده در بخش های مختلف، به عنوان رسانه های برتر معرفی شدند.
بر اساس رأی هیات داوران جشنواره، در بخش گزارش رسانه های مکتوب، علی‌اکبر شیوخی از دو هفته نامه عصر ملت، بهنام آقاجانلو از روزنامه صدای زنجان و داود محمدی از روزنامه مردم نو به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده معرفی شدند.
در بخش گزارش خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس، سجاد کریمی و مینا افشاری از خبرگزاری ایرنا حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
دربخش مقاله به ترتیب محمدحسن حسینی از ماهنامه اقتصاد زنجان، حسن حسینعلی از اقتصاد زنجان و سکینه محمدی از نشریه مشاغل و کسب و کار رتبه های برتر را کسب کردند.
در بخش یادداشت هم به ترتیب رضا رمضانی از روزنامه مردم نو، احمد حسنی از نشریه صنعت و تجارت و زهرا هادی‌لو از روزنامه همشهری حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در محور تیتر در بخش نشریات چاپی سمیه میناخانی از روزنامه صدای زنجان جایزه نخست را گرفت و رتبه سوم را هم زهرا هادی‌لو دریافت کرد. این بخش برگزیده دوم نداشت.
بخش تیتر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هم نفر نخست نداشت اما برگزیدگان دوم و سوم این بخش به ترتیب زهرا رسولی از فارس و یوسف قزلباش از ایسنا بودند.
بخش خبر در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان هیچ برگزیده‌ای در نشریات چاپی نداشت و فقط یک جایزه نفر سوم به صورت مشترک به حسن اکبری از ایرنا و علی الماسی از موج رسا اهدا شد.
برگزیدگان بخش مصاحبه در نشریات چاپی به ترتیب مهدی سهرابی از صدای زنجان، الهام احمدی از صدای زنجان و زهرا هادی‌لو از همشهری بودند و نفرات برگزیده این بخش در بین خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هم به ترتیب علی اکبر شیوخی از پیام ملت، سجاد کریمی از ایرنا و پریسا یوسفی از ایسنا حایز رتبه های اول تا سوم شدند.
برگزیدگان بخش طراحی و صفحه آرایی هم به ترتیب بهرام بلنداقبال از صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از موج بیداری و صغری محمدی از هفته نامه مشاغل و کسب و کار بودند.
در بخش عکس، به ترتیب اسدالله قربان‌زاده از خبرگزاری خبر آنلاین، نیما بیگدلی از ایسنا و حامد رحمتی از صدای زنجان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در بخش موضوعی چهارمین جشنواره مطبوعات استان زنجان، خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه برتر در حوزه نظام سلامت معرفی شد.
در موضوع دین و معنویت، خبرگزاری شبستان، در موضوع ایثار و شهادت، پایگاه خبری موج رسا، در موضوع حمایت از کالای ایرانی، خبرگزاری مهر، در موضوع ورزش و نشاط اجتماعی، خبرگزاری ایسنا و در موضوع آب و محیط زیست خبرگزاری فارس به عنوان رسانه های برتر معرفی شدند.
در بخش موضوعی رسانه های مکتوب نیز، در موضوع آسیب‌های اجتماعی، روزنامه صدای زنجان، در موضوع آب و محیط زیست، هفته نامه صنعت و تجارت، در موضوع خانواده و سبک زندگی، هفته نامه آوای میهن، در موضوع دین و بصیرت، هفته نامه صیانت، در موضوع حقوق شهروندی، هفته نامه پیام زنجان و در موضوع نظام سلامت، هفته نامه مشاغل و کسب و کار تقدیر شدند.
به گزارش ایرنا، به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مجموع 343 اثر در بخش های مختلف از سوی اصحاب رسانه استان به دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاهذهای خبری استان زنجان ارسال شد.
از مجموع آثار ارسال شده، 84 اثر گزارش، 17 اثر مقاله، 47 اثر یادداشت و سرمقاله، 79 اثر تیتر، 27 اثر خبر، 46 اثر مصاحبه، 20 اثر طراحی و صفحه آرایی، 19 اثر عکس و چهار اثر طنز مکتوب بودند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.