مرتضی ممیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گشت های سیار این اداره با هماهنگی سایر ارگان ها همواره برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در حال نظارت هستند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیشتر تمرکز این گشت ها روی عمده فروشان کالاهای مختلف، از جمله فروشندگان مواد غذایی و پخش کنندگان کالاهای اساسی است.
ممیزی تصریح کرد: آماده دریافت حضوری و تلفنی هرگونه گزارش در این رابطه هستیم، به همین منظور همشهریان می توانند در موضوعات گران فروشی و احتکار با تلفن 124 و فقط احتکار و موارد مشابه می توانند با پلیس 110 در تماس باشند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر به غیر از یک مورد پرونده 840 میلیون ریالی احتکار روغن موتور در ایجرود، مورد دیگری از احتکار در سطح استان مشاهده نشده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: احساس مسئولیت اجتماعی، همکاری و همدلی کسبه با مردم در حفظ و ثبات در بازار تاثیر زیادی دارد، بنابراین از تمامی کسانی که دست اندرکار این بخش هستند انتظار همراهی با مردم و دولت را داریم.
به گزارش ایرنا، برای جلوگیری از احتکار و گران فروشی و ایجاد التهاب کاذب در بازار کالا، نهم مرداد 97 ستاد ملی مبارزه با احتکار تشکیل شده است.
هم اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و سایر نهادهای نظارتی مرتبط، بیش از گذشته بر بازار کنترل دارند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.