مسعود بهمنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امیرحسین کثیرلو و علیرضا پیری 2 کشتی گیر نوجوان زنجانی دعوت شده به این رقابت های بین المللی هستند.
وی اظهار داشت: موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور و نشان دادن توانایی فنی و شایستگی های بالای خود دلیل انتخاب این کشتی گیران نوجوان برای حضور در پیکارهای جام یادگار امام(ره) است.
بهمنی، افزود: رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان از 6 شهریور امسال به مدت 6 روز به میزبانی استان مرکزی برگزار خواهد شد.
مسئول روابط عمومی هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه ایران در قالب سه تیم الف، ب و توسعه، پای در این رقابت های بین المللی خواهند گذاشت، ابراز امیدواری کرد، کشتی گیران زنجانی بتوانند با استفاده از تجربه و توانمندی های بالای خود به پیروزی دست یابند.
بهمنی افزود: کثیرلو و پیری، به ترتیب در اوزان 51 و 92 کیلوگرم بر روی تشک خواهند رفت.
وی اظهار داشت: در حال حاضر قریب سه هزار و 500 ورزشکار در این رشته ورزشی زنجان مشغول فعالیت و انجام تمرین زیر نظر مربیان مجرب و توانمند می باشند که از این تعداد قریب 100 نفر پیشکسوت و مابقی نیز خردسال، نونهال، نوجوان، جوان، بزرگسال هستند.
وی تصریح کرد: ورزش کشتی که طرفداران زیادی نیز دارد در تمام شهرستان های این استان شامل خدابنده، زنجان، ابهر، خرمدره، ایجرود، ماهنشان، طارم و سلطانیه فعال است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.