سرهنگ جعفر کردلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف و مبارزه با کالای قاچاق، طرح نظارت و کنترل، توسط پلیس ماموران اجرا می شود.
وی اظهار داشت: این میزان قرص و داروی غیرمجاز، روز گذشته /جمعه 12 مرداد/ کشف و ضبط شد و متخلفان نیز به منظور اعمال قانون و پرداخت جریمه به مراجع قضایی معرفی شدند.
کردلو افزود: استفاده از داروهای قاچاق و غیرمجاز سلامت افراد را به خطر می‌اندازد و لازم است شهروندان هنگام مواجهه با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
***
کشف و ضبط مواد مخدر
وی یادآور شد: همچنین پلیس زنجان 19 کیلو و 925 گرم مواد مخدر از نوع حشیش را طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد، کشف و ضبط کردند.
کردلو افزود: این میزان مواد مخدر در مسیر ارتباطی شهرستان مهریز که در یک دستگاه کامیونت جاساز شده بود به دست آمد که در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
***
کشف کالای قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان نیز گفت: پلیس مبارزه با قاچاق و ارز این شهرستان روز گذشته مو.فق به کشف و ضبط 760 ثوب البسه و چهار طاقه پارچه خارجی قاچاق شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: این میزان کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا به دست آمد که در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.