سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این نمایش فاخر، پرمخاطب و پربیننده که از پنجم مرداد جاری در شهر زنجان به روی صحنه رفته تاکنون تماشاگران زیادی را داشته است و امکان تمدید دوباره آن نیز وجود دارد.
وی اظهار داشت: بطور میانگین هر شب قریب 10 هزار نفر از زنجانی ها به تماشای این نمایش ارزشمند می نشینند که برخی مواقع نیز تعدادی از تماشاگران به دلیل نبود صندلی به صورت سرپا، نظاره گر این هنر فاخر می شوند.
طهماسبی با بیان اینکه در سه شب اخیر روزانه قریب 12 هزار نفر به تماشای این نمایش آمدند، افزود: مردم زنجان بیشتر به صورت خانوادگی به تماشای نمایش فصل شیدایی نشسته و از نمایشگاه جانبی برپا شده در جوار این نمایش نیز که شامل غرفه های متعدد ازجمله محصولات فرهنگی، هنری و اقتصاد مقاومتی و همچنین غرفه روانشناسی و طب اسلامی، بازدید می کنند.
به گزارش ایرنا، نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه ای فصل شیدایی با هنرنمایی 50 هنرمند ثابت از تهران و قریب 150 هنرور که از سربازان سپاه انصارالمهدی (عج) استان هستند اجرا می شود و تماشای آن نیز به صورت رایگان بوده و ایستگاه صلواتی به منظور رفاه حال حاضران، دایر شده است.
این نمایش، تاکنون در 15 استان به نمایش درآمده و حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، تبعیت از ولایت فقیه، معرفی شهدا زنجان، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، زندگی انقلاب و اسلامی، کسب و کار حلال، راستگویی، صداقت و امانتداری و توسل به ائمه اطهار، بخشی از اهداف آن است.
در این نمایش، رویدادهای مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا (ع) و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه و حضرت فاطمه الزهرا (س)، واقعه کربلا و غدیر و مباهله و همچنین صحنه هایی از تاریخ معاصر ازجمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم، به تصویر کشیده می شود.
فصل شیدایی از پنجم مرداد سالجاری از ساعت 20:30 به مدت یک ساعت و 45 دقیقه در فضایی روباز و در جوار جمعه بازار شهر زنجان واقع در انتهای کوی فرهنگ (علی آباد) به نمایش گذاشته شده است و تا 15 مرداد نیز ادامه خواهد یافت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.