جواد صمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه 97 مبلغ یکهزار و 136 میلیون ریال در بخش اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای 96 پرونده تسهیلات پرداخت شد که این تسهیلات اشتغال 87 نفر را در استان زنجان محقق کرده است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: میزان پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال فراگیر برای چهار پرونده با اشتغالزایی هفت نفر، 10 هزار و 844 میلیون ریال بود.
صمدی یادآوری کرد: برای دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر 105 پرونده و اشتغال پایدار نیز یکهزار و 417 پرونده معرفی شده بود.
وی علت پرداخت نشدن تسهیلات به همه این پرونده های معرفی شده را نبود توجیه فنی، مجوز و ناقص بودن مدارک مورد نیاز بیان کرد و افزود: با تکمیل شدن پرونده متقاضیان تسهیلات این متقاضیان نیز به ترتیب پرداخت خواهد شد.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: تسهیلات اشتغال پایدار از محل صندوق توسعه ملی روستایی و اشتغال فراگیر نیز از محل منابع بانکی پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا، در سال 96 بانک کشاورزی استان زنجان برای 19 هزار و 245 بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در بخش کشاورزی و صنعت تسهیلات پرداخت کره است.
این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده تسهیلات بانکی با نرخ 6 درصد سود برای متقاضیان پرداخت می کند.
علاوه بر این، تسهیلاتی نیز برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی پرداخت می کند و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.