به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از 50 طرح بهداشتی و درمانی استان زنجان افزود: بخش سلامت مورد نیاز همگان است و این مهم حکم نفس کشیدن داشته و برای قشرهای مختلف مردم اهمیت بسزایی دارد.
این مسئول یادآوری کرد: با افزایش خدمت رسانی در شرایط کنونی به مردم همان احساسی که در دفاع مقدس وجود داشت، می توان با نفس قدسی این مسیر را نیز با سربلندی پشت سر گذاشت.
وی اظهار داشت: این در حالی است که شرایط کنونی برای قشرهای مختلف مردم بویژه محرومان مشکلاتی را ایجاد کرده و برای رفع این مسائل به همت و تلاش مضاعف همگان و مسئولان نیاز داریم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با ایجاد دلسردی، یاس و دامن زدن به آن در جامعه مشکلی حل نمی شود، البته باید درس عبرت گرفت و کار اشتباه را نباید انجام داد.
وی یادآوری کرد: نباید همه مشکلات کنونی را به گردن بیگانگان انداخت که بیشتر تقصیرها به خودمان بر می گردد و با اعتراف و عبرت آموزی از تکرار ان جلوگیری کرد و با شناسایی و ارائه راهکار با اراده ای قوی مجاهدانه تلاش کرد.
قاضی زاده هاشمی افزود: با ناله کردن مشکل درمان بیماری حل نمی شود و بنا براین باید نسبت به شناخت مشکل اقدام و سپس راهکاری را اتخاذ کرد.
وی خاطرنشان کرد: برای حفظ و انسجام نظام اسلامی هزینه های بسیار سنگینی پرداخت شده و گاهی اوقات قضاوت ها و موضع گیری ها بسیار سطحی است که با نگاهی به تاریخ می توان از این موضوع درس عبرت گرفت.
این مسئول اضافه کرد: بر این اساس باید قدر داشته ها را دانست و در عین حال باید به این موضوع توجه داشت، مسیر سختی طی شده و امکان خطا وجود دارد که با اصلاح آن می توان راه را ادامه داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: این وزارتخانه تلاش کرده نسبت به اصلاح کارها اقدام و در واقع از انجام اشتباهات اجتناب کند که تحقق این مهم در دستگاههای اجرایی امید مردم به آینده را بیش از گذشته افزایش می دهد.
این مسئول ادامه داد: از شروع بکار دولت تدبیر و امید تا امروز بیش از 600 پروژه در استان زنجان اجرا و به بهره برداری رسیده است که کمک دولت، مجلس شورای اسلامی، مسئولان علوم پزشکی و مقام های استانی و اعضای شورای اداری در تحقق این مهم بسیار اثرگذار بوده است.
قاضی زاده هاشمی افزود: امروز 50 پروژه بهداشتی و درمانی در استان به بهره برداری رسید که همزمان با سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به زنجان پروژه های دیگری به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: این اقدامات در راستای رضایت و گشودن گره گشای مشکلات مردم و ارایه خدمات مطلوب انجام می شود.
این مسئول ادامه داد: خیران ساعی و کوشای این استان کارهای بزرگی انجام دادند که در سطح ملی مایه افتخار هستند و این مسیر نیز پر فروغ تر ادامه یابد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر این اساس در حوزه بهداشت و درمان استان زنجان کارهای بزرگی از قبیل احداث بیمارستان 420 تختخوابی بیمارستان ولی عصر بر زمین مانده که تکمیل آنها تحولاتی مهم در این بخش ایجاد خواهد کرد.
قاضی زاده هاشمی افزود: تقویت بخش خصوصی برای احداث پروژه های بهداشت و درمان امری مهم بوده و این استان نیز استعداد بسیار خوبی برای سرمایه گذاری این بخش بدلیل وجود ژن خوب از نوع فرهیختگی آن برای رشد و بالندگی ایران دارد.
وی ابراز کرد: در حوزه سلامت با توجه به اینکه زنجان یکی از مراکز کلان مناطق است باید خیلی تلاش زیادی انجام داد تا همه رشته های تخصصی و فوق تخصصی را بیش از گذشته تقویت کند.
به گزارش ایرنا، در پایان این آیین سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان شهروند افتخاری زنجان معرفی شد.
41 طرح بهداشتی و درمانی با 137میلیارد و 254 میلیون ریال اعتبار با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه بصورت ویدئو کنفرانس در استان زنجان به بهره برداری رسید.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.