فرهاد امندی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان سال گذشته در این استان 144 گروه جهادی ساماندهی و شناسامه دار شده بودند که از ابتدای سالجاری تاکنون به این تعداد 31 گروه جدید اضافه شد.
به گفته وی، از 175 گروه جهادی شناسامه دار، 115 گروه در تابستان امسال در مناطق کم برخوردار استان زنجان در بخش های فرهنگی، بهداشت و درمان و عمرانی در حال ارائه خدمات هستند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال 108 تیم پزشکی به ساکنان در مناطق کم برخوردار استان زنجان خدمات دارویی، درمان و ویزیت رایگان را ارائه می کنند.
امندی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون 36 تیم پزشکی درمناطق کم برخودار استان ویزیت رایگان و خدمات دارویی و درمان رایگان را به جامعه هدف ارائه داده اند.
وی ادامه داد: امسال نیز هشت گروه جهادی مهندسی متشکل از مهندسان بخش کشاورزی به منظور ارائه خدمات آموزشی، ترویجی و بهره وری این بخش در مناطق روستایی استان خدمات ارائه داده اند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در مناطق کم برخوردار استان زنجان 100 گروه جهادی از آموزش های مورد نیاز بهره مند شده و کارگاه های آموزشی برای آنان برگزار شده است.
امندی اظهارداشت: طرح های احداثی و مرمتی توسط مهندسان عمران گروه جهادی استان زنجان احداث خانه محروم، پل، مدرسه، پایگاه بسیج غسالخانه، بقاع متبرکه، مجموعه ورزشی، بهسازی معبر، آبرسانی به روستاها اعم از آب آشامیدنی و آب کشاورزی، خانه عالم، ساماندهی مزار شهدا، راه های روستایی و مرکز بهداشتی درمانی است.
به گزارش ایرنا، بسیج سازندگی سپاه در استان زنجان علاوه بر اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاها و مناطق کم برخوردار در رستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درباره اجرای اقتصاد مقاومتی در این استان فعال و در خودکفایی خانواده ها و راه اندازی مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی در تلاش است و با همکاری بانک مهر اقتصادی در قالب عقود اسلامی تسهیلاتی را به مجریان این طرح ها پرداخت می کنند.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.