فرماندار شهرستان زنجان روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: باید بهترین و کار کشته ترین کارکنان هر سازمانی مسئولیت میزخدمت را بر عهده بگیرند.
رضا عسگری افزود: برخی کارکنان این دغدغه را پیدا کرده اند که با فعال شدن میزخدمت، جایگاه و مسئولیت خود را از دست خواهند داد.
وی تاکید کرد: این کارکنان باید متوجه باشند که میزخدمت فرصتی برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر برای مراجعان است و مسئولیتی از آنان سلب نمی کند.
عسگری به خلاقیت پیش بینی شده در شهرستان زنجان برای فعال سازی میزخدمت اشاره و اظهار کرد: بناست طی هر هفته فرماندار یا یکی از معاونان وی به همراه مدیران دستگاه های مستقر در فرمانداری، اتاق کار خود را به میزخدمت منتقل کنند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: با این ابتکار عمل، در کنار آنکه کارکنان به مسائل ارباب رجوع رسیدگی می شود، مدیران هم دستورات لازم را برای پیگیری آنها صادر می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت حضور فرماندار یا معاونان در کنار مدیران پشت میزخدمت تنزل مقامی که برخی از کارشناسان احساس می کنند، برطرف می شود.
عسگری با بیان اینکه از سوی دیگر با این حضور اهمیت میزخدمت هم به کارکنان منتقل می شود، این برنامه را فرصتی برای جلب رضایت شهروندان و بهبود عملکرد خدمت رسانی به مردم اعلام کرد.
دولت برای گسترش خدمات و ارائه آسان آن به مردم بر لزوم اجرای میز خدمت الکترونیک در تمام دستگاه های اجرایی تاکید دارد.
میزخدمت در دستگاه های اجرایی به 2 شکل حضوری و الکترونیکی مستقر می شود و به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که از بهترین و مطلع ترین نیروهای خود در این میز استفاده کنند.
میزخدمت می تواند تمام خدمات مورد نیاز ارباب رجوع را در یک محل، ارائه و راهنمایی های لازم را انجام دهد.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.