مسعود بهمنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان با سه ورزشکار زن به این رقابت ها اعزام شده بود که در وزن 65 کیلوگرم، نوشین تقیلو از ورزشکاران شاخص این رشته ورزشی، توانست این نشان را کسب کند.
وی اظهار کرد: این رقابت ها، 23 تیر جاری به میزبانی استان گلستان در سالن امام خمینی(ره) شهر گرگان و در اوزان منفی 55 - 60 - 65 - 70 - 75 و مثبت 75 کیلوگرم برگزار شد و لیلا میرزایی در وزن 60 کیلوگرم و ساناز خادم پیر نیز در وزن مثبت 75 کیلوگرم 2 ورزشکار دیگر زنجان موفق به کسب نشان نشدند.
بهمنی با بیان اینکه سمیرا تقیلو به عنوان سرپرست ورزشکاران اعزامی زنجان به این مسابقات را هدایت و همراهی می کرد، افزود: در مرحله فینال وزن 65 کیلوگرم این مسابقات، نوشین تقیلو از زنجان بر نگار خاکزاد از یزد غلبه کرد و مقام سومی نیز به محدثه سبحانیان از خراسان رضوی رسید.
دبیر هیات کشتی استان زنجان گفت: این رقابت ها به منظور انتخاب ورزشکاران برتر برای حضور در اردوهای تیم ملی و اعزام به رقابت های جهانی قرقیزستان که شهریور امسال برگزار خواهد شد، انجام گرفت.
بهمنی با بیان اینکه کشتی آلیش رشته ای نوپا در زنجان است، افزود: در زمان حاضر استان زنجان از وجود 12ورزشکار (6 زن و 6 مرد) مجرب و حرفه ای برخوردار است و همواره از آمادگی لازم برای حضور در رقابت های کشوری برخوردار هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.