علیرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هموطنان باید برای جلوگیری از ایجاد مشکل قطعی برق به خصوص در مناطق گرمسیر کشور، مصرف خود را در این حوزه مدیریت کنند در غیر این صورت بعضی مواقع خاموشی برای همه مشترکان به منظور صرفه جویی اعمال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، زمان پیک مصرف برق در سطح کشور را ساعت 12 تا 18 اعلام کرد و گفت: مشترکان در این زمان استفاده از کولر و وسایل پرمصرف برقی را کاهش دهند.
علیزاده تاکید کرد: اداره ها، مراکز تجاری، صنعتی، بخش کشاورزی و خانگی نسبت به رعایت 10 درصد صرفه جویی اقدام کنند تا شاهد خاموشی برق نباشیم.
وی با بیان اینکه مصرف برق در استان زنجان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است، از مشترکان خواست، تا 2 ماه و برای گذر از روزهای گرم تابستان شرکت توزیع نیروی برق را یاری کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان 430 هزار مشترک در بخش خانگی، تجاری، اداری و عمومی، کشاورزی و صنعتی دارد.
بیش از 51 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.