به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز عید فطر زنجان با قدردانی از حضور باشکوه مردم دیندار در این نماز و راهپیمایی باشکوه روز قدس افزود: برخی از کشورهای غربی و استکبار جهانی در پشت صحنه تصمیم گرفته بودند معامله بزرگ قرن را انجام دهند و برای همیشه پرونده فلسطین را ببندند.
وی اظهارکرد: آنها قصد داشتند سفارت آمریکا را از تل آویو به بیت المقدس منتقل کنند که بیداری ملت مسلمان ایران و همه کشورهای اسلامی منطقه مانع این اقدام شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سه مساله مهم در جهان امروز اشاره کرد و گفت: جهان اسلام بیدار است، مسلمانان به این نتیجه رسیده اند با اتحاد مانع فعالیت و تعبیر خواب های آشتفته دشمنان می شوند و برای مقابله با ظلم و تجاوز آماده اند.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: در زمان حاضر با عنایت خداوند متعال، رهبری های داهیانه ولی امر مسلمین جهان و هوشیاری ملت، ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام در دنیا مطرح است.
وی خاطر نشان کرد: با وجود گذشته بیش از 30 سال از پیروزی با صلابت و قدرتمند انقلاب، حکومت ایران اسلامی با عزت به پیش می رود که باید خط همه ملت راه امام راحل باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دنیا می داند خط قرمز ایران اسلامی اصول تبیین شده این کشورتوسط ولی امر مسلمین جهان است که نباید در این زمینه غفلتی انجام شود.
حجت الاسلام خاتمی متذکرشد: حوادث اخیر در عمل برای همه دنیا ثابت کرد که مسئولان کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا قابل اعتماد نیستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عید فطر، روز سربلندی مسلمانان، جشن بندگی و شرافت پیامبر گرامی اسلام و آل این پیامبر است.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.