سردار علی آزادی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان مواد مخدر، ظهر روز گذشته /19 خرداد/ از یک دستگاه خودروی کانتینردار در سلفچگان، کشف شد.
وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان درپی اطلاع از موضوع حمل و انتقال این میزان تریاک دست به عملیات مشترک با پلیس قم زد، اظهار کرد: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد و فرد خاطی پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان زنجان، همچنین از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای که دست به کلاهبرداری اینترنتی ۲ میلیارد ریالی زده بودند خبر داد و گفت: این 2 متهم دستگیر شده توسط پلیس زنجان، از حساب بانکی بیش از ۲۵۰ نفر از سراسر کشور به صورت غیرمجاز برداشت کرده بودند.
سردار آزادی افزود: موضوع کلاهبرداری اینترنتی در دستور کار ماموران پلیس فتای استان قرار گرفت که در نتیجه با اقدامات فنی خاص پلیسی ۲ متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی و دستور قضایی دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ های اولیه، منکر بزه ارتکابی شدند ولی پس از مواجهه با مستندات جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به جرم خود اعتراف کردند.
آزادی افزود: متهمان ابراز داشتند در شبکه اجتماعی تلگرام عضو هستند که پس از طراحی و فروش ربات تلگرامی قربانیان را به درگاه‌های جعلی بانکی 'فیشینیگ' هدایت می کردند و با دریافت اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم حساب آنان، اقدام به برداشت غیرمجاز می کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از کشف و ضبط 31 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در آزادراه زنجان - قزوین، خبر داد.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: این مقدار سوخت، روز گذشته /19 خرداد/ توسط پلیس این استان از یک دستگاه کامیون تانکردار کشف و راننده نیز به عنوان متهم دستگیر شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.