سیدسعید حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند امام راحل است و مردم بصیر و آگاه ایران در این روز، همگام با مسلمانان و آزاداندیشان جهان به دعوت مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و با حضور خود، بار دیگر تنفر و انزجار خود از اسراییل غاصب، آمریکا چپاولگر، تروریستهای سلفی و تکفیری و آل سعود ابراز خواهند داشت.
وی اظهار کرد: این روز فرصتی بسیار مناسب برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است و فریادهای خروشان مردم ایران و مسلمانان و آزادیخواهان موجب می شود تا جهان به شکل بهتر و واقع بینانه تری، از اقدامات شوم، ددمنشانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در فلسطین اشغالی، آگاه شوند.
حسینی از اسرائیل غاصب و اشغالگر به عنوان یک غده سرطانی خطرناک و بحران آفرین یاد کرد و افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همگام با مسلمانان جهان در این روز بسیار مهم و تعیین کننده، طبل رسوایی اسرائیل کودک کش و خون آشام و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به صدا در خواهند آورد.
وی با بیان اینکه روز قدس، روز وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت مبارز ایران و مسلمانان و آزاداندیشان جهان است، تصریح کرد: امسال نخست وزیر اسرائیل غاصب، بیت المقدس را به عنوان پایتخت این رژیم معرفی و ترامپ نیز انتقال سفارت کشور خود از تل آویو به بیت‌المقدس را صادر کرد که این خلاف کلیه معاهدات بین المللی بود و این ظلمی فاحش در حق فلسطینیان است.
حسینی از روز قدس به عنوان روز بزرگ مرگ بر اسراییل غاصب یاد کرد و افزود: مسلمانان جهان در این روز مهم و تعیین کننده، اتحاد شوم و شرم آور دشمنان و رژیم صهیونیستی، علیه مسلمانان جهان را برملا خواهند کرد.
وی به راهپیمایی روز قدس مردم استان زنجان اشاره و اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان /18 خرداد/ مردم ولایتمدار این استان نیز همگام با سراسر کشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با حضور پرشور و پرشکوه خود بار دیگر با آرمان ها و روح بلند امام (ره) و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.
حسینی ادامه داد: با توجه به اینکه طی روزهای اخیر، صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین اشغالی بر اثر اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی، شهید، مجروح و معلول شده اند به حتم مردم ایران و مسلمانان جهان در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال، حضوری گسترده و پررنگتری خواهند داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات به عنوان سخنران پایانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر زنجان خواهد بود.
حسینی اظهار کرد: میدان قائم (کوچمشکی) محل تجمع شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر زنجان خواهد بود و حاضرین در محل، ساعت 10:30 به سمت مصلی خاتم الانبیاء (محل برگزاری نمازجمعه) حرکت خواهند کرد.
وی افزود: طبق سنوات گذشته، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام مراکز شهرستان ها، شهرها و مراکز بخش ها و همچنین تعداد کثیری از روستاهای استان زنجان برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.