شهرام میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان چهار هزار سبد غذایی در بین گروه های هدف در استان توزیع شود.
وی اظهار کرد: تا کنون در این ماه 18 سفره مهربانی به ارزش 59 میلیون تومان در مناطق روستایی و شهری برپا شده که تا پایان ماه مبارک رمضات این تعداد به 150 سفره خواهد رسید.
میرزایی، هدف از اجرای طرح ملی همای رحمت را هدایت کمک های مردمی با توجه به فضای معنوی این ماه در راستای حمایت از خانواده های محروم، ترویج فرهنگ انفاق، احسان، ایثار و سنت های حسنه اسلامی، گسترش و ترویج روحیه تعاون و مشارکتهای مردمی ذکر کرد.
این مسئول ادامه داد: طرح ملی همای رحمت برای کمک به نیازمندان اختصاص دارد و علاوه بر آن نیز چند طرح دیگر از جمله مراسم سفره های افطاری ویژه ماه مبارک رمضان در حال اجراست.
وی بیان کرد: در این طرح سبدهای غذایی شامل انواع مواد خوراکی همچون گوشت، مرغ، روغن، برنج، پنیر، خرما و قند بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: امسال همانند سال های گذشته سبدهای مواد غذایی که با کمک خیران تهیه شده،بین نیازمندان به ویزه خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست، معلولان، زندانیان، سالمندان و بیماران توزیع می شود.
وی ابراز کرد: این جمعیت به عنوان نهاد غیر دولتی و مردمی با خدمات بشر دوستانه دست همه خیران را در کمک به خانواده های نیازمند به گرمی می فشارد.
به گفته میرزایی طی ماه مبارک رمضان سال گذشته سه هزار و 744سبد غذایی به ارزش سه میلیارد 404 میلیون ریال و 145 سفره مهربانی به ارزش 178 میلیون ریال در بین گروه های هدف در سطح استان توزیع شد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.