مهسا خالقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هاکی بانوان استان از سال گذشته و پس از 2 سال وقفه فعالیت خود را بصورت غیر رسمی آغاز کرد و در سال جاری برنامه های مختلفی را برای دستیابی به اهداف مورد نظر ترسیم کرده است.
وی اظهار کرد: هاکی بانوان در شهرستان ابهر راه اندازی شده است و در شهرهای خدابنده و خرمدره نیز به زودی افتتاح خواهد شد.
خالقی افزود: طی یک ماه گذشته و با برگزاری جشنواره استعدادیابی افراد واجد شرایط از میان گروه های سنی هدف انتخاب شد که همین رویه در روزهای پایانی خرداد نیز ادامه خواهد یافت.
وی بیان کرد: با استعداد یابی انجام گرفته هم اکنون 100 عضو علاقه مند در رشته هاکی بانوان استان فعالیت می کنند که از این تعداد 40 نفر از ورزشکاران شهرستان ابهر هستند.
نایب‌‌ رئیس هیات هاکی استان زنجان ادامه داد: علاقه مندان به رشته های ورزشی راکتی باید وسایل مورد نیاز را خود خریداری کنند اما این هیات ورزشی برای رفاه ورزشکاران تجهیزات مورد نیاز را خریداری کرده و در اختیار آنان قرار داده است.
وی اظهار کرد: تیم هاکی بانوان استان سال های گذشته کارنامه درخشانی داشت و حتی چند نفر از اعضای این تیم در تیم های ملی حضور داشتند که امیدواریم همین وضعیت در سال جاری نیز نمود داشته باشد.
وی یادآوری کرد: هاکی بانوان در مقایسه با دیگر رشته های ورزشی شناخته شده نیست که این هیات با کارهای وسیع از قبیل اطلاع رسانی و استعدادیابی ها می کوشد بیش از گذشته آن را ترویج دهد.
نایب‌‌ رئیس هیات هاکی استان زنجان ادامه خاطرنشان کرد: تیم هاکی بانوان استان نیز در سال جاری برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشوری اواخر شهریور امسال آماده می شود و درصدد کسب امتیازات برتر است.
به گزارش ایرنا، در رشته ورزشی هاکی هر تیم 6 نفر بازیکن در زمین دارد و 6 بازیکن نیز ذخیره هستند.
هم اکنون بانوان این استان در 40 رشته ورزشی فعالیت می کنند و با سازو کارهای فراهم شده 2 رشته وزنه برداری و مچ اندازی نیز برای بانوان راه اندازی شده است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.