حسن امیریان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس ابلاغ انجمن صنفی شرکت مسافربری سراسر کشور در اردیبهشت امسال، باید نرخ 20 درصد افزایش کرایه مسافر برون شهری از نخستین روز خرداد امسال اجرا می شد که این مهم با چند روز تاخیر در استان زنجان اعمال شد.
به گفته وی، این یکسان سازی هماهنگ با استان های همجوار انجام شده و نرخ کرایه مسافر در مبدا و مقصد یک قیمت بوده و مغایرتی باهم ندارد.
مسئول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت: در زمان حاضر به دلیل ماه مبارک رمضان و کاهش سفرهای بین شهری در نرخ برخی از کرایه های برون شهری تخفیف 10 درصدی اعمال شده است.
امیریان ادامه داد: مسافرانی که درباره نرخ کرایه مشکلاتی را مشاهده کردند مورد را با شماره 33778050 انجمن صنفی مسافران استان زنجان برای رسیدگی به موضوع مطرح کنند.
وی تاکید کرد: علاوه بر این شماره سامانه پیامکی در همه اتوبوس ها برای دریافت شکایت مسافران وجود دارد.
به گزارش ایرنا، استان زنجان دارای 150 دستگاه اتوبوس مسافربری است که از این تعداد 100 دستگاه از ترمینال زنجان مسافر جابجا می کند.
روزانه 500 نفر مسافر از زنجان جابجا می شود که این رقم در زمان پیک مسافر 2 برابر می شود.
از ترمینال زنجان روزانه اتوبوس های به تهران، گیلان، لاهیجان، لنگرود، تبریز، قم، ارومیه، اردبیل، ساری، گرگان، همدان، اهواز و سنندج مسافر جابجا می کنند.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.