علی نصرتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استعدادیابی و پشتوانه سازی در وزنه برداری را حائز اهمیت خواند و افزود: این هیات استعدادیابی نونهالان را آغاز کرده ولی هنوز به مرحله غربالگری نرسیده است.
وی با بیان اینکه رشد و ارتقای جایگاه وزنه برداری استان زنجان نیازمند پشتوانه سازی است اظهار کرد: زنجان در رده سنی بزرگسالان وزنه بردار ندارد اما ورزشکاران نوجوان و جوان این استان در مسابقات وزنه برداری رده سنی آزاد شرکت می کنند و در سالهای اخیر مدال هایی نیز توسط این وزنه برداران کسب شده است.
نصرتی ادامه داد: به حتم این ورزشکاران نوجوان و جوان با ادامه این فخرآفرینی ها در بزرگسالی نیز حرفهای زیادی برای گفتن در رقابتهای قهرمانی کشور خواهند داشت.
وی که از مربیان تیم ملی وزنه برداری ایران است گفت: در زمان حاضر حسین سلطانی در دسته 77 کیلوگرم و امیر عزیزی در دسته 105 کیلوگرم در اردوی تیم ملی جوانان که در همدان درحال برگزاری است حضور دارند.
نصرتی که به عنوان مربی در این اردو حضور دارد افزود: این اردو از 22 اردیبهشت امسال آغاز شده و تا 25 خرداد ادامه خواهد یافت و از 9 وزنه بردار حاضر در این اردوها، هشت نفر برای اعزام به مسابقات جهانی ازبکستان انتخاب خواهند شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات از 15 تا 23 تیر سالجاری در تاشکند برگزار می شود تصریح کرد: در اردوی نوجوانان نیز چهار وزنه بردار از استان های مختلف کشور حضور دارند که از میان آنها 2 نفر به مسابقات المپیک 2018 آرژانتین که اواخر شهریور امسال برگزار می شود اعزام خواهند شد.
نصرتی افزود: اردوی پایانی نیز از 26 خرداد تا زمان اعزام به رقابت ها برون مرزی جهانی ازبکستان، در مجموعه ورزشی آزادی تهران در محل کمپ های تیم ملی برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.