ایرج احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صاحبان طرح ها و واحدهای مستقر در ناحیه ها و شهرک های صنتعی مشرف به شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت استان می توانند از طریق سایت سامانه اینترنتی WWW.KARA.MCLS.GOV.IR به ثبت نام برای اخذ تسهیلات اقدام کنند.
به گزارش ایرنا به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سهم این استان از تسهیلات اشتغال روستایی 2 هزار و 850 میلیارد ریال است که در مرحله نخست اجرای طرح، یک هزار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 6 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.
احمدی ادامه داد: 34 طرح و واحد صنعتی مستقر در 2 ناحیه صنعتی استان برای دریافت تسهیلات اشتغال ثبت نام کرده اند که تا کنون 17 طرح به تایید کمیته فنی بررسی طرح های اشتغالزای استان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده است.
هم اکنون 2 ناحیه صنعتی در شهرستان های طارم و ایجرود با زمینه فعالیت در صنایع فلزی کشاورزی در استان زنجان دایر هستند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرهای صنعتی استان زنجان از شناسایی پنج محدوده دیگر برای تاسیس ناحیه های صنعتی برای استقرار صنایع کوچک در این استان خبر داد و گفت: زمین هایی در شهرستان های خدابنده، طارم و سلطانیه برای این منظور واگذار شده و تامین امکانات زیرساختی آنها در دستور کار است.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.