رضا عسگری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران عصر امروز موجب جاری شدن در روستای حاج سیران بخش قره پشتلو و آب گرفتگی برخی از منازل شد.
وی یادآور شد: سیل در این روستا علاوه بر آنکه معابر، نهرها و برخی مزارع کشاورزی را تخریب کرد، اما به زیر ساخت های آب و برق خسارتی نزد.
عسگری اظهار کرد: در این روستا تلفات دامی و انسانی گزارش نشده است و هم اکنون دستگاه های امداد رسان در منطقه حاضر شده اند.
فرماندار شهرستان زنجان دومین خسارت سیل در این شهرستان را مربوط به روستای کلکش در بخش مرکزی خواند و گفت: این روستا که به طور معمول راه دسترسی مناسبی نداشت، هم اکنون با جاری شدن سیل، با مسدودی راه هم مواجه شده است.
وی خاطر نشان کرد: سیل در کلکش آب و برق را قطع کرد تا دستگاه های امداد رسان به منطقه اعزام شوند و کارشناسان شرکت برق برای برقراری موقت برق تا 2 ساعت آینده دست به کار گردد.
عسگری ادامه داد: پس از آنکه راه دسترسی بازگشایی شد، شرکت آب و فاضلاب روستایی هم برای تعمیر زیر ساخت ها دست به کار می شود.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: آب مورد نیاز روستای کلکش از چشمه های اطراف تامین می شود و اما باغ ها و مزارع آن خسارت دیده اند.
وی اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان زنجان تشکیل شده و مجموع دستگاه های امداد رسان در حال فعالیت هستند تا راه دسترسی به این روستا هرچه سریعتر باز و خدمات مورد نیاز در کوتاه ترین زمان وصل شود.
عسگری افزود: ماشین آلات راه و شهرسازی و نیروهای شرکت توزعی نیروی برق هم برای اصلاح و تعمیر زیر ساخت ها هم به کلکش اعزام شده اند.
سیل اواسط اردیبهشت سال جاری هم به سه روستا در منطقه زنجانرود این شهرستان خسارت وارد کرده بود.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.