مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کسب رتبه سوم این شرکت در ارزیابی واحد مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: ارزیابی‌های سالانه واحد انرژی نشان می‌دهد عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در زمینه مدیریت استراتژیک که با اهداف ماتریس به مدیریت انرژی می پردازند بیشتر و بالاتر از دیگر سازمان ها و نهاد ها بوده است.

وی افزود: روند رو به رشد فعالیت دفتر انرژی شرکت باعث شده که شرکت آبفای شهری استان با برنامه ریزی صحیح و مدیریت بهینه در مصرف انرژی جایگاه امتیازی خود را  از امتیاز 53 (از 100 امتیاز ممکن) در سال 84  به  امتیاز 91 در سال 95 برساند.

جزء قاسمی تصریح کرد:  بدیهی است کسب این جایگاه با توجه به اهمیت مدیریت مصرف  انرژی در سال‌های اخیر و سیاست‌گذاری‌های کلان کشور در این راستا می‌تواند موفقیتی ارزشمند برای شرکت آبفا ی شهری زنجان و زمینه ساز پیشرفت‌های دیگر در این بخش است.

وی درباره نحوه ارزیابی و امتیازدهی در این زمینه گفت: معیارهای ارزیابی انرژی 5 بخش شامل: امتیاز درصد تحقق در عملکرد بر اساس بودجه، امتیاز درصد تحقق در هزینه بر اساس بودجه، امتیاز شاخص‌های انرژی و امتیاز بهره وری انرژی و امتیاز ماتریس مدیریت انرژی که شرکت آبفای زنجان از بین 36 شرکت رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

این مسئول عنوان کرد: این نتایج در طول سال‌های گذشته به‌طور منظم و با شیب خوبی بهبود یافته یا در سطح عالی حفظ شده اند که محصول برنامه‌ریزی‌های بلندمدت در شرکت است و نتایج به‌دست آمده صرفاً برای کوتاه مدت نخواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.