به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در جمع شماری از مدیران دستگاه های اجرایی استان به مولفه ها و نکات مدیریتی در قرآن اشاره کرد و افزود: پیرامون مولفه های مدیریت، نکته های ظریف و زیبایی در آیات قرآن کریم وجود دارد که با کاربست آنها می توان مدیریت درست و موفقی را محقق کرد.
وی داشتن تخصص و دانش را از لوازم یک برنامه ریزی موفق عنوان کرد و افزود: جامع و کامل بودن، رعایت اولویت ها و ریسک پذیری از دیگر ویژگی های برنامه ریزی درست و مطلوب است.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه در مدیریت باید از شکست ها برای پیروزی ها استفاده کرد، اظهار کرد: در جایی که انسان در موضع حقی قرار دارد باید محکم پای آن بایستد تا به اهدافش نایل شود.
وی به لوازم مدیریت اقتضایی اشاره کرد و گفت: مدیریت اقتضایی همان مدیریت بحران است که در آن باید بنا بر اقتضائات تصمیمات سریعی گرفته شود و برای همین مدیران باید واجد توانمندی هایی باشند.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به فضلیت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: شرافت این ماه مبارک به آن است که ظرفی برای نزول قرآن شده است و ما باید آن را غنیمت بشماریم.
وی با بیان اینکه در برابر نعمت های پرودگار باید زبان شکر داشته باشیم، خاطر نشان کرد: داشتن زبان شکر به زعم حکمای اسلامی، نشانه سلامت روان است.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.