سونا صرفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس در مدت یاد شده در ایستگاههای هواشناسی فرودگاه، خیر آباد، قیدار و خرمدره نیز بارش های به میزان 8.8 ،4.3 ، 1.3 دهم میلی متر گزارش شد که بارندگی های چند روز گذشته مناسب بود.
وی اظهار کرد: وضعیت جوی امروز/دوشنبه/ این استان قسمتی ابری تا تمام ابری از اواسط روز بتدریج بارش های رگباری به همراه رعد و برق در اغلب مناطق استان آغاز می شود که همانند روز گذشته احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل ها وجود دارد.
صرفی افزود: همین وضعیت بارشی برای روز /سه شنبه/ بویژه در مناطق غربی استان ادامه یافته که از واخر وقت همین روز این سامانه از استان خارج می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی سه روز پایانی هتفه سامانه بارشی در استان پیش بینی نشده، اما دمای هوا بین سه تا پنج درجه ای افزایش خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته گرماب با پنج و آببر طارم با 24 درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای کنونی شهر زنجان 12 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش دارد.
به گفته وی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده بین 9 و 19 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.