به گزارش ایرنا، سیدسعید حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترامپ کم خرد با این اقدام جنون آمیز و با سخنان سخیف و دروغین خود نشان داد که عهد شکن و زیاده خواه بوده و به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری آمریکا به رغم مخالفت کشورهای مختلف جهان از این توافق بین المللی که به تایید سازمان ملل نیز رسیده است، خارج شد و با این اقدام یک جانبه به متحدان خود نیز پشت کرد.
حسینی با بیان اینکه ایران با پایبندی به برجام از این آزمون مهم سربلند بیرون آمد افزود: مردم زنجان روز جمعه بعد از اقامه نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه همگام با مردم سراسر کشور علیه عهد شکنی و زیاده خواهی های دولت مستکبر و غیرقابل اعتماد، راهپیمایی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: این راهپیمایی ضد استکباری از مقابل مصلی خاتم الانبیای شهر زنجان به سمت میدان رسل، انجام خواهد شد و شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن محکوم کردن این عمل ددمنشانه و خلاف مقررات بین المللی و عرف دنیا، حمایت قاطع خود از مواضع حکیمانه و هوشیارانه، مقتدا و غافله سالار صبر و بصیرت 'مقام معظم رهبری' و تدابیر مقامات و مسئولان کشور را به جهانخواران و مستکبرین نشان خواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حضور پرشور و گسترده مردم ایران در این راهپیمایی، به جهانیان نشان خواهد داد که ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران در همه حال از عزت، شرف و انقلاب خود، جانانه دفاع کرده و هرگز مرعوب دشمن نمی شوند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.