به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: راه مقابله با دشمن خارجی، اتحاد در داخل است.
وی گفت: برای نشان دادن اقتدار کشور به جهانیان، بیشتر از هر زمان دیگری به عزم ملی و وحدت همگانی نیاز داریم.
حجت الاسلام خاتمی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب راجع به مسائل مختلف در هفته گذشته، برای چندمین بار چارچوب سیاست های کلی در این حوزه ها را برای مردم و مسئولان مشخص کرد.
وی تاکید کرد: آمریکا همواره نشان داده دشمن دیرینه مردم و انقلاب اسلامی است و این دشمنی بر هیچ کس پوشیده نیست.
حجت الاسلام خاتمی تصریح کرد: ایران به 2 جهت برجام را قبول کرد، یکی به خاطر نشان دادن حسن نیت خود به جهان و دیگری به خاطر اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا به خوش باوران داخلی و سایر کشورهای جهان.
وی با بیان اینکه برجام تا کنون از طرف آمریکا برای ایران نفعی نداشته است، خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا راجع به برجام تقسیم کار کرده اند، یکی نقش پلیس خوب و دیگری نقش پلیس بد را بازی می کند.
امام جمعه زنجان تاکید کرد: برجام باشد یا نباشد دنیا به آخر نمی رسد، اما آمریکا بداند مسئله دفاعی قابل مذاکره نیست و نخواهد بود.
به گزاش ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا، هفته گذشته به طور رسمی خروج کشور خود از توافق جامع بین المللی هسته ای موسوم به برجام را اعلام کرد.
نمازگزاران زنجانی همگام با مردم سراسر کشور بعد از نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی باشکوه و سردادن شعارهایی این اقدام آمریکا را محکوم کردند.
3216/6085
3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.