عبدالله جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گوشت گرم گوسفندی وارداتی بصورت بشقابی پاک شده با کیفیت عالی سردست هر کیلوگرم 420 هزار ریال و ران 430 هزار ریال در فروشگاه های زنجیره ای با برچسب گوشت تنظیم بازار عرضه می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت گرم گوسفندی داخلی در صنف قصابان، سازمان جهاد کشاورزی با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام استان ضمن برنامه ریزی برای توزیع مستمر این فرآورده از طریق واردات و تولید داخل، با نرخ مصوب عرضه می شود.
وی تاکید کرد: برخی از فروشگاه های زنجیره ای اتکا و رفاه در سطح استان زنجان گوشت گرم گوسفندی وارداتی را به صورت لاشه ای هر کیلوگرم 340 هزار ریال و با سفارش مشتری توزیع می کنند.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: این نرخ با قیمت موجود در بازار تفاوت زیادی دارد و متقاضیان تهیه گوشت گرم گوسفندی به صورت لاشه ای می توانند از طریق فروشگاه های زنجیره ای استان اقدام کنند.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان یادآوری کرد: تعاونی های مصرف سطح استان می توانند نسبت به تامین و توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار به صورت لاشه یا بسته بندی شده با نرخ مصوب بین اعضا و عموم مصرف کنندگان اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، از دی ماه سال گذشته با افزایش قابل توجه قیمت دام زنده در سطح کشور، قیمت گوشت گرم گوسفندی نیز تحت تاثیر قرار گرفت.
بر همین اساس سازمان جهاد کشاورزی به منظور رفاه حال مصرف کنندگان و تنظیم قیمت در بازار اقدام به واردات گوشت گرم گوسفندی با نرخ مصوب بسیار پایین تری کرد.
در حال حاضر توزیع این فرآورده در بازار زنجان قابل توجه است و به دلیل در پیش بودن ماه رمضان نیز توزیع آن در فروشگاه های بزرگ و نمایشگاه طرح ضیافت آغاز شده است.
7325/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.